تپل دانلود
دانلود نرم افزار, برنامه ی اندروید, و...

پخش فایل های صوتی با پلیر رایگان و قدرتمند Foobar2000 v1.1.8

 

 


مطمئنا امروزه بر روی تمامی سیستم ها نرم افزارهای برای پخش فایل های صوتی و یا تصویری توسط کاربران نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد که بعضا بسیاری از آن ها از حجم های بالای برخودرار بوده و فضای بسیاری از منابع سیستم را اشغال می نمایند که این موارد و همچنین پشتیبانی نکردن از انواع فرمت ها باعث می شود تا کاربران به دنبال پلیرهای دیگر و قدرتمندی باشند. حال شاید شما هم همواره به دنبال یک پلیر صوتی قدرتمند و کامل بوده اید و پلیرهای فراوانی را امتحان نموده اید ولی هیچ یک از آن ها نتوانسته اند رضایت خاطر شما را جلب نمایند. Foobar2000 پلیر صوتی ساده، رایگان، کامل و قدرتمندی است که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی رایج و غیر رایج می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای بسیاری از پلیرها محسوب شده و مورد استفاده قرار گیرد. Foobar2000 علاوه بر داشتن بسیاری از ویژگی های پلیرهای معروف از امکانات و ویژگی های مفیدی همچون امکان ریپ کردن سی دی های صوتی، تبدیل انواع فرمت های صوتی به یکدیگر، استفاده ی اندک از منابع سیستم و ... برخوردار بوده که این ویژگی ها نیز سبب شده تا این پلیر کاربران بسیاری را در سر تا سر دنیا جذب خود سازد.

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foobar2000 v1.1.8 :
- استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم و رایگان بودن نرم افزار
- امکان ایجاد کلیدهای میانبر دلخواه برای دسترسی سریع تر به امکانات نرم افزار
- بهبود بسیاری از ویژگی ها و باگ های نسخه های قبلی در این نسخه
- پشتیبانی از فرمت های صوتی همچون MP3 ،MP4 ،AAC ،CD Audio ،WMA ،Vorbis ،FLAC ،WavPack ،WAV ،AIFF ،Musepack ،Speex ،AU و ...
- پشتیبانی کامل از Unicode ،Gapless PlayBack و ReplayGain
- توانایی نمایش جزئیات فایل های در حال اجرا و آماده ی  اجرا
- توانایی ریپینگ CD های صوتی و Transcoding کردن تمام فرمت های صوتی پشتیبانی شده با استفاده از کامپوننت های تبدیل
- دارای قدرت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای امکانات برچسب زدن پیشرفته
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

- نرم افزار پخش فایل های ویدیویی

 

 


این روز ها نرم افزارهای گوناگونی در زمینه پخش ویدیو طراحی گردیده که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند که از میان آنها می توان به فرمت های پشتیبانی شده، امکانات پخش و محیط کاربری آن ها اشاره نمود . Stereoscopic Player نام نرم افزار حرفه ای است که در عین حرفه ای بودن محیط کاربری ساده ای را برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه امکان پخش ویدیو های موجود بر روی DVD ها و همچنین نمایش ویدیو های آنلاین از طریق دوربین را در اختیارتان قرار می دهد. با Stereoscopic Player می توانید تمامی فرمت های ویدیویی نظیر AVI ، MPEG ، WMV و ASF را پخش کنید .
نرم افزار Stereoscopic Player یک پخش کننده فیلم سه بعدی قدرتمند محصول شرکت 3dtv می باشد. این نرم افزار امکان پخش ویدیو و DVD را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید به صورت مستقیم و زنده ویدیوها را از وسایل ضبط کننده تماشا نمایید. ویدیوها می توانند در چندین فرمت مختلف رمزگذاری شوند. این نرم افزار از ویژگی هایی نظیر  پخش تمامی فرمت های رایج، قابلیت مجزا نمودن چپ و راست فایل ها،  پشتیبانی از ویدیو های مخصوص ویندوز نظیر AVI ، MPG و WMV و... ، پخش زنده از سیستم های صوتی و تصویری نظیر کارت تلویزیون، بازیابی داده از سرورهای اطلاعاتی برنامه، کنترل از راه دور Windows Media Center IR، پخش DVD سه بعدی، ساخت کتابخانه ویدیویی برای دسته بندی فیلم ها، استفاده آسان و کاربرپسند و ... برخوردار است.

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Stereoscopic Player:
- قابلیت پخش تمامی فرمت های رایج
- نمایش فیلم ها به طور مستقیم
- استفاده از رمزگذاری صدای چند کاناله Windows Media نسخه های 7٫1 و 5٫1
- محیط کاربری بسیار ساده
- قابلیت پخش فیلم های دی وی دی
- قابلیت مجزا نمودن چپ و راست فیلم ها
- پشتیبانی کامل از نسل آینده فیلم ها
- نمایش با بهترین کیفیت ممکن
- قابلیت پخش زنده از سیستم های صوتی و تصویری نظیر کارت تی وی
- قابلیت ساخت Video Library برای دسته بندی فیلم ها
- پشتیبانی کنترل از راه دور برای نرم افزار
- حجم بسیار اندک در مقایسه با کارآیی فوق العاده
- قابلیت پخش دی وی دی های سه بعدی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود فیلم از یوتیوب با نرم افزار Aiseesoft YouTube Downloader Pro v5

 

 

 

همه کاربران اینترنت با سایت یوتیوب و سایر سایت های اشتراک ویدیو آشنایی دارند. نرم افزار Aiseesoft YouTube Downloader Pro نرم افزاری بسیار کاربردی برای دانلود ویدیوهای سایت Youtube است. این نرم افزار علاوه بر سایت یوتوب، از بیش از 150 سایت به اشتراک گذاری ویدیوهای آنلاین پشتیبانی می کند و این بدان معناست که با بهره گیری از این نرم افزار می توانید انواع ویدیوهای آنلاین را با بالاترین سرعت دانلود کرده و سپس به راحتی در حالت آفلاین آن را تماشا کنید. این نرم افزار از پروتکل های مختلفی پشتیبانی می کند که می توان به http, rtsp, rtmp, mms اشاره کرد همچنین شما پس از دانلود ویدیو قادر خواهید بود از طریق نرم افزار ویدیوها را به دیگر فرمت های ویدیویی نظیر MP4, H.264, AVI, MPEG و...تبدیل نمایید.

 

 

 

راهنمای نصب :

1- بعد از دانلود، نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید. در همان ابتدا از شما درخواست رجیستر می کند. پنجره نرم افزار را به همین حالت رها کنید و به مرحله 2 بروید.

2- از پوشه Keygen، فایل Keygen.exe را اجرا کنید. از منوی کشویی آن، گزینه Aiseesoft YouTube Downloader Pro 5.0.28 را انتخاب کنید. سپس در قسمت Name، نام دلخواه خود را وارد کرده و گزینه Generate را بزنید. یک سریال در قسمت Key ایجاد خواهد شد.

3- به محیط نرم افزار برگردید. نامی که در قسمت Name وارد کرده بودید را در قسمت User Name وارد کنید. Key تولید شده را نیز در قسمت Registration Code وارد کرده و گزینه Register را بزنید. با دریافت پیغام Successful، برنامه رجیستر شده است.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

نرم افزار پخش فیلم های DVD - دی وی دی - DVD X Player v5.5 Professional

 

 

 

DVD X Player Professional یک برنامه کاربردی برای پخش فیلم، با استفاده بسیار آسان است. این نرم افزار به شما کمک می کند که با نهایت سهولت DVD های خود را پخش کنید. این پلیر می تواند همه ی بخش های DVD روی هر درایو DVD را پخش کند.
همچنین این نرم افزار از DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و فرمت های مدیای رایج اینترنتی را پشتیبانی  می کند. DVD X Player می تواند به صورت گسترده با سخت افزار سازگار شود و علاوه بر ویندوز XP و Seven، بر روی ویندوز Vista, 2000, XP نیز قابل اجرا می باشد.

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DVD X Player Professional :
پخش DVD/VCD/CD/DivX / XviD / MPEG-4 / QuickTIme / Real/ MacroMedia Flash
- Region free / Code free / Zone free - RPC2/RCE Region Free/ Operation-free
پشتیبانی از عملکرد مستقل که با استفاده از آن شما می توانید به آسانی از اخطار های FBI رهایی یابید
ضبط فرمت movie دی وی دی محبوب شما در فرمت ویدئویی MPEG2 یا به صورت یک فایل صدا با فرمت MP3

Smart Stretch که به شما اجازه می دهد از هر فیلمی با 16:9 aspect ratio بر روی هر حالت نمایشی بدون کوچک ترین اعوجاجی لذت ببرید
پشتیبانی از Dolby Digital 5.1(AC-3), Digital Theater System (DTS), Dolby Surround, multi-channel decoding up to 7.1 channels
Desktop Video که با این قابلیت شما قادرید ضمن تماشای دی وی دی با نرم افزار های دیگر سیستم خود نیز کار کنید.

راهنمای نصب :
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داشت، از آن خارج شوید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید.

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

پخش و ویرایش فیلم و آهنگ با نرم افزار Machete v3.7.33 - با امکان تبدیل فرمت ها

 

 

 

 

 

 

Machete به عنوان یک ابزار مناسب برای پخش و ویرایش فایل های مالتی مدیا (فیلم و صدا) طراحی شده است. در حال حاضر این نرم افزار قادر به ویرایش فایل های صوتی و تصویری در فرمت های AVI, ASF, WMV, WMA, MP3 و FLV (فلش ویدیو) می باشد. در هیچ یک از عملیات ویرایشی Machete نیازی به کدگذاری مجدد استریم های صوتی یا تصویری نیست و این ویژگی Machete را در گروهی مفید از نرم افزارهای ویرایش ویدیو قرار می دهد که به وسیله آن ها برای تدوین ویدیوهای خود نیازی به کامپیوترهای گران قیمت نخواهید داشت. محیط کاری در این برنامه بسیار راحت و کاربرپسند طراحی شده است تا راه حلی سریع و آسان را به منظور "slicing" نمودن فایل های مالتی مدیا برای شما فراهم کرده باشد. شما قادر خواهید بود تا قسمت های غیر ضروری (مانند تبلیغات مزاحم) را حذف کنید و یا به اقداماتی از جمله کپی، جا به جایی، میکس (ترکیب) و ذخیره نمودن قسمت های مجزا بپردازید.

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Machete :
- پخش و ویرایش فایل های AVI, ASF, WMV, WMA, MP3, FLV و فایل های صوتی
- حفظ فرمت اصلی فایل پس از ویرایش و ذخیره
- دارای ترکیبی از عملیات های مربوط به video splitter و video joiner
- امکان وارد کردن یک فایل ویدیویی در فایلی با همان فرمت
- پشتیبانی از حذف، کپی، جا به جایی، میکس (ترکیب) و ذخیره نمودن قسمت های مجزا
- ذخیره سازی استریم های ویدیویی و صوتی در فایل های جداگانه
- افزودن یا تغییر دادن استریم های صوتی در فایل های ویدیویی
- ذخیره video frame به عنوان یک فایل bitmap
- رابط کاربری آسان

راهنمای نصب :
1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود فیلم های آنلاین FLV و پخش آن در کامپیوتر - GetFLV Pro v8.9

 

 

 

 

بسیاری از سایت های اینترنتی برای نمایش تصاویر و فایل های ویدیوئی از فرمت فلش یا FLV استفاده می کنند. این فرمت، دانلود محتوا را برای کاربران دشوار می کند.
GetFLV نرم افزاری کاربردی برای دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV و پخش و تبدیل آن به دیگر فرمت های ویدیویی و تعمیر ویدیو کلیپ های FLV می باشد. این نرم افزار شامل یک مرورگر FLV می باشد که شما می توانید در سایت های معمولی ویدیوئی بگردید و دانلود کنید. این نرم افزار تنها با سیستم عامل ویندوز سازگار است و می تواند به راحتی فایل های ویدیویی فلش را به انواع فرمت های ویدیویی مانند MP4 ،WMV ،MOV و 3GP تبدیل کند و حتی توانایی تبدیل فایل های مختلف ویدیویی با فرمت های متفاوت به یکدیگر را نیز دارا می باشد.

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro 8.9 :
- قابلیت دانلود سریع فایل های FLV بوسیله فن آوری بارگذاری در چند بخش
- توانایی دانلود ویدیو کلیپ از معروفترین سایت های جهان مثل یوتیوب
- امکان استخراج صوت FLV به فرمت های صوتی معمولی
- مدیریت فایل ویدیویی FLV
- قابلیت دانلود و مدیریت فایل ویدیوئی FLV
- امکان تبدیل فایل های دانلود شده به فرمت های ویدیویی معروف مانندAVI ،MPEG ،MP4 ،3GP ،MOV ،WMV
- توانایی تبدیل ویدیو معمولی به FLV
- قابلیت تبدیل فایل های FLV به فرمت های صوتی معروف MP3, WMA, WAV, AAC و ...
- قابلیت تعمیر فایل های FLV
- استخراج فایل صوتی از یک فایل ویدیویی فلش با فرمت MP3
- محیط کاربری ساده
- قابلیت نمایش وضعیت بارگذاری فایل

 

  برای دانلود به ادامهی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک - Media Player Classic Home Cinema 1.6.1

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

نرم افزار Windows Media Player ، در ویندوز 98 و ME و 2000 ، ظاهری ساده داشت. و البته همین سادگی علاقمندان مخصوص خود را هم داشت. به همین دلیل وقتی ویندوز XP با مدیاپلیر جدیدش عرضه شد، باز هم نسخه ای ساده که دقیقا شبیه به مدیاپلیر قدیمی ویندوز بود را می شد در پوشه Windows Media Player ویندوز پیدا کرد. البته این مدیا پلیر ساده، در ویندوز 7 حذف شد و فقط همان مدیا پلیر اصلی باقی ماند.

 

چند سال پیش، یک مدیا پلیر ساده اما بسیار حرفه ای تولید شد که نامش Media Player Classic یا مدیا پلیر کلاسیک بود. این مدیا پلیر، دقیقا شبیه به مدیا پلیر قدیمی ویندوز است و برای هواداران آن ساخته شده است. در طی این چند سال، نسخه های مختلفی از این مدیا پلیر قدتمند ارائه شده است. در این مطلب می توانید جدیدترین نسخه از Media Player Classic را دانلود کنید.

 

 

 

ذکر این نکته ضروری است که علی رغم اسم و ظاهری شبیه به مدیا پلیر قدیمی ویندوز، این نرم افزار توسط تیمی از برنامه نویسان به صورت Open Source تولید شده است و ارتباطی با مایکروسافت ندارد.

 

توانایی اصلی نرم افزار مدیا پلیر کلاسیک، توانایی پخش انواع فرمت های فیلم و صدا است. تقریبا هیچ فرمتی نیست که Media Player Classic قادر به اجرای آن نباشد. بنابر این گول ظاهر ساده آن را نخورید. این مدیاپلیر رایگان، در پشت ظاهر ساده ی خود توانایی های حیرت آوری دارد. همین هم باعث شده است تا در سال 2011، عنوان سومین نرم افزار محبوب پخش فیلم، به Media Player Classic برسد.

 

البته اگر ظاهر مدیاپلیر کلاسیک برای شما خوشایند نبود، می توانید از یکی از صدها پوسته گرافیکی که برای آن ساخته شده است استفاده کنید تا ظاهر جدیدی به آن بدهید. (هر چند خود ما این ظاهر ساده را بیشتر می پسندیم!)

 

جدیدترین نسخه مدیا پلیر کلاسیک، یعنی Media Player Classic Home Cinema 1.6.1 در دو نسخه 32 و 64 بیتی تولید شده است که می توانید هر کدام را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.

 

  برای دانلود به ادامهی مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو

دانلود نرم افزار پخش DVD و انواع فیلم - PowerDVD v12

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

حدود 9 سال پیش که فیلم های DVD به تازگی وارد بازار شده بود، یک نرم افزار بود که اسم خود را به عنوان قوی ترین نرم افزار پخش فیلم DVD جا انداخت. نرم افزار PowerDVD !

 

امروز اگرچه تقریبا تمام نرم افزارهای پخش فیلم توانایی اجرای فیلم های DVD را دارند، اما هنوز هم نرم افزار PowerDVD یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار های پخش فیلم DVD است. دلیل موفقیت PowerDVD این است که خودش را با نیاز های روز کاربران انطباق داده است.

 

جدیدترین نسخه از نرم افزار Power DVD ، یعنی PowerDVD 12 علاوه بر امکانات زیادی که برای کار با فیلم های DVD دارد، دارای محیطی جذاب و مدرن است که سلیقه کاربران امروز را تامین می کند. نرم افزار PowerDVD قادر است صدای فیلم ها را با کیفیت دالبی دیجیتال پخش کند و صدایی 3 بعدی با پشتیبانی از حداکثر 12 اسپیکر را ایجاد می نماید. این نرم افزار از فیلم های Full HD نیز پشتیبانی می کند و می تواند دقیق ترین جزئیات فیلم ها را به تصویر بکشد.

 

 

 

شاید بتوان گفت تنها اشکال نرم افزار PowerDVD ، استفاده بالای آن از منابع سیستم (مثل پردازنده و حافظه رم) است. که آن هم به دلیل پردازش های گرافیکی سنگین این نرم افزار می باشد. در مجموع نرم افزار PowerDVD برای کاربرانی مناسب است که کامپیوتر تقریبا قدرتمندی داشته باشند. کمتر نرم افزار پخش فیلمی را می توان پیدا کرد که بیش از 20 مگابایت حجم داشته باشد. در حالی که حجم نرم افزار PowerDVD 12 بیش از 100 مگابایت است. و این به دلیل امکانات فراوانی است که در آن گنجانده شده است.

 

نسخه جدید PowerDVD ، از دیسک های HD-DVD و همچنین Blu-Ray پشتیبانی می کند. ضمنا امکان هماهنگ کردن زیر نویس فیلم ها را نیز دارد (برای فیلم هایی که زیر نویس آنها با تصویر هماهنگ نیست) . همچنین از انواع نمایشگر های عادی و گسترده (Wide) پشتیبانی می کند.

 

نرم افزار PowerDVD 12 را می توانید به صورت رایگان از تپل  دانلود دریافت نمایید :

 

  برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط تپلو
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

اسلایدر